La nostra xarxa

La xarxa de calor amb biomassa és la més antiga de Catalunya i va iniciar el seu servei a l’ any 2000 fruit d’ un planejament innovador i sostenible per la construcció del nou barri de La Granja.

L’Ajuntament de Molins de Rei, amb la voluntat de millorar el servei als seus veïns i veïnes, ha licitat aquest any, la gestió de la xarxa de la que ha resultat adjudicatària Veolia Serveis Catalunya.
 Veolia Serveis Catalunya, considera fonamental un bon estat de manteniment de totes les instal·lacions, des de la central, la xarxa general, la xarxa interior dels edificis i els mòduls interiors. Amb la finalitat d’aconseguir el millor funcionament i la seguretat del servei, Veolia es compromet a:

  • Propostes de manteniment de les instal·lacions comunitàries i individuals.
  • Proposta de renovació d’ equips i instal·lacions, comunitàries i individuals.
  • Garantia total de les instal·lacions executades per Veolia.
  • Si és el cas, facilitar finançament de les actuacions.

 
Durant els pròxims 2 anys de contracte, es proveeix de calefacció i d’ aigua calenta sanitària a més de 2.200 veïns i a varis equipaments (CEIP, Poliesportiu, CAP, Centre Soci Sanitari i un Centre Comercial) del barri.
La xarxa de calor té 2.350m de longitud i la central  disposa de 2 calderes de 2.000 kW cadascuna.
La energia es produïda a partir de biomassa, d’ origen  forestal i fusta residual d’indústries. Aquestes restes són un combustible renovable i ecològic, que permet reduir les emissions de CO2 en 1.700 tones per any.
 

Per assegurar la seguretat i el confort dels habitants
 
Viure còmodament en un entorn sostenible: Veolia ofereix un servei eficient per garantir als habitants del barri un habitatge confortable en un entorn sostenible. El nostre objectiu es mantenir les instal·lacions i controlar els riscos tècnics i sanitaris, proporcionar els elements indispensables pel benestar de l’ocupant mitjançant el subministrament de calefacció i l’aigua calenta sanitària.
 
Amb un servei d’ atenció al client 24/7
 
Els veïns disposen d’ un servei d’ atenció al client, de dilluns a diumenge, les 24 hores del dia, tant per a consultes como per a emergències. A més, tindran accés a un àrea d’ usuaris a través d’una pàgina web en la qual podran consultar els seu consum, factures, preus, proposta de millora d’eficiència i noticies de la xarxa.